Thursday, June 23, 2011

heyy!!

 friday coming!!!!


hari jumaat hari yang ditunggu oleh semua pekerja sebab esok cuti la kan..
soo, aku kerja ke? hahaha.. aku da dok office kt JKR Midvalley seminggu daa..

nak settle kan report practical.. sebenarnya da settle pon report aku... tapi

lepas tunjukkan kt boss...

perghhh.. kena mark banyak gilaa kot.. hahaha.. its okayy laa..

boleh buat balik kann.. pastu nak print kan balik pon xkesahh... free punya.. boss JKR da bagi permission okayyy..


so.. jangan ada pulak yang nak dengki2 dengan aku.. ko hingat ko sape?? hahah.. emo plak...!!


okayy.. aku ni sampai je office terus buat blog...

breakfast tak lagi...


perrgghhh.. sedap plak kann..

perot aku da berkeroncong da ni!! kena breakfast cepat.. al maklum la ada GASTRIK




apa lagi.. aku chow dulu nak pergi cari breakfast kt

MIDVALLEY ni.. hahahaha..










SplenNdid mY day's



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.